Szolgáltatások
 
kezdőlap - Szolgáltatások

Portaszolgálat, felügyelet

Az épületben 24 órás portaszolgálat működik. A bejáratot, az épület saját parkolóit korszerű, kamerarendszer védi. Az épület főbejáratánál kártyás beléptető rendszer működik, a központi lépcsőházából nyíló jobb és baloldali szárnyak külön - kártyás és számkódos - beléptető rendszerrel rendelkeznek. A biztonságot az éjszakai járőrszolgálat egészíti ki.

 

Karbantartási ügyelet, takarítás

 

Folyamatos karbantartási ügyeletet működtetünk. Kollegáink a hibaészleléstől számított 5 órán belül megkezdik a helyreállítást, javítást. A Panorama Offices Irodaház külső és belső közös használatú területeinek napi tisztaságáról takarítóink gondoskodnak.

Kerékpár tartók

Az irodaház alagsorában ingyenes kerékpár tárolási lehetőséget biztosítunk partnereink számára.

 

Közelben elérhető szolgáltatások

 
A Panorama Offices kiváló, városközponti elhelyezkedésének köszönhetően, szinte bármilyen szolgáltatást megtalálunk rövid időn belül. Számos bankok, kiskereskedelmi üzletek, éttermek, bevásárló központok, hivatalok néhány perces sétával megközelíthetőek.

1. Polgármesteri hivatal 250 m
2. Főposta 104 m
3. Bank 0 m
4. Közjegyző 30 m
5. Földhivatal 70 m
6. Bíróság 300 m
7. Helyi buszmegálló 60 m
8. Közforgalmú parkolóhely (50 db) 1 m
9. Saját bérelhető parkolóhelyek 1 m
 

Technikai jellemzők

- nyitható hang- és hőszigetelő ablakok
- 4 csöves fan-coil (hűtő-fűtő) légtechnika
- magas kopás állóságú szőnyegek
- számítógépes hálózat előkészítés
- kazettás álmennyezet
- 3 db személyfelvonó
- 100 db vezetékes fővonal

 

Elérhetőségeink

info@panoramaoffices.hu

tel: +36-22/780-000

cím: 8000 Székesfehérvár Rákóczi u. 1.


2015 © panoramaoffices.hu